کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت

برای آموزش کار با سایت با ما همراه باشید.

این سایت مطمئن ترین سایت در دنیای ptc است. صاحب سایت Jo Cook صاحب سایت معروف mytrafficvalue است. برای توضیح بیشتر در مورد کسب درآمد به روش ptc کلیک کنید.

برای عضویت در سایت بر روی این لینک کلیک کنید. در صفحه اصلی در بالا سمت چپ بر روی لینک register کلیک کنید. مشخصات کامل خود را وارد کنید. تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید. تاریخ تولد را فراموش نکنید چون جزو مواد مهم میباشد. بعد از تکمیل و تایید عضویت، وارد سایت شوید. زیر مجموعه شدن در این سایت اجباری میباشد واگر شما کسی را برای معرفی انتخاب نکنید، بطور اتوماتیک زیر مجموعه مدیر سایت و یا شخص دیگری میشوید. و اگر بر روی لینکی که بنده قرار داده ام کلیک کنید زیر مجموعه من خواهید شد. زمانی که امتیازتان به 15000 bap رسید 0.5 دلار به حساب پرفکت مانی تان واریز خواهم کرد.

بعد از عضویت، شماره حساب پرفکت مانی و یوزرنیم تان را برای من ارسال کنید.

در صغحه اصلی حساب کاربریتان شرح کلی وضیعت حسابتان را مشاهده میکنید که به شرح زیر میباشد:

 وضعیت کلی

1- مدت باقیمانده فعال بودن حساب که در پایین به آن خواهیم پرداخت.

2- موجودی امتیاز 

3- گروهی که شما در آن قرار گرفته اید

4- وضعیت آپگرید خردیداری شده 5 سنتی

5- وضعیت آپگرید خریداری شده 2.99 دلاری

6- وضعیت آپگرید خریداری شده 19.99 دلاری

7- تعداد زیرمجموعه

8- وضعیت فیلتر خریداری شده

9- ریز تبلیغات مشاهده شده در همان روز

10- زمان تنظیم شده برای آپگریدها

در ابتدا شما با جمع آوری امتیاز رایگان که به BAP معروف هست، در طول چند روز امتیازتان را تا 1600 افزایش میدهید سپس ساعاتی بعد از اینکه امتیازتان به این مقدار رسید تبلیغات پولی را دریافت میکنید که با کلیک بر روی آنها درآمدتان را به دلار افزایش میدهید. پایه اصلی افزایش درامد، مقدار امتیاز یا بپ شما هست هر چقدر امتیازتان بیشتر باشد ارزش تبلیغات شما بیشتر خواهد شد و شما با هر کلیک بر روی این تبلیغات درامدی از 0.0005 تا حدود 200 دلار را میتوانید کسب کنید. برای افزایش امتیاز باید تبلیغات بخرید. قیمت هر بپ 0.0005 دلار است که با باز  کردن حساب پرفکت مانی و غیره و شارژ کردن حسابتان میتوانید تبلیغات بخرید پس اول فقط باید به فکر افزایش امتیاز باشید سعی کنید امتیازتان را به 100،000 تا 1000،000 و تا هر چقدر میتوانید بیشتر کنید. روش های دیگر افزایش امتیاز زیر مجموعه گیری و بازی هایی که سایت به کاربرانش ارایه میدهد هست.

در صفحه اول با کلیک بر روی view paid ads ویا در ستون سمت راست بر روی paid ads کلیک کنید به صفحه لینک های تبلیغاتی منتقل میشوید.

تبلیغات فعال سازی

 در ابتدا شما هر روز 16 تبلیغ 25 امتیازی رایگان دریافت میکنید (یعنی معادل 400 امتیاز). روی کادر سبز رنگ با نام view activation ad آنها کلیک کنید.

کپی کردن متن

در صفحه بعد سه تا باکس زیر هم ظاهر میشود که متن موجود را داخل باکس ها کپی کنید. برای کپی کردن متن ها کافی است روی علامت کپی جلوی کادر  کلیک کنید سپس تایید کنید ( proceed to advertisers vebsite) تا تبلیغ را ببینید.

مشاهده

 

تمام

در صفحه ظاهر شده حروف امنیتی یا تصویر امنیتی را وارد کنید و منتظر بمانید تا ثانیه شمار به صفر برسد بعد تایید کنید. حالا هم میتوانید صفحه را ببندید یا این که روی play game کلیک کنید تا برای افزایش امتیاز بازی کنید. در مورد بازی ها توضیح خواهیم داد(play game پیشنهاد نمیشه). برای فعال نگه داشتن حسابتان حداکثر 20 روز مهلت دارید تا دوباره روی تبلیغات کلیک کنید. بعد از اینکه امتیازتان به 1600 رسید تبلیغات پولی ظاهر میشود،به ازای هر تبلیغی که به به شما میدهند از شما امتیاز کسر میشود حالا چه کلیک کنید چه کلیک نکنید. پس باید مدام به فکر افزایش امتیاز باشید.

آموزش بقیه قسمت های سایت

برای خرید تبلیغات در ستون سمت راست گزینه my ad campaigns را انتخاب کنید. در صفحه ظاهر شده بر روی create new ad campaigns کلیک کنید. در صفحه جدید طبق شکل زیر بر روی اولین گزینه کلیک کنید.

خرید تبلیغات

در صفحه جدید: 1- آدرس دلخواه خود را وارد کنید که برای افزایش ترافیک سایتتان استفاده میشود.

2 و 3- میتوانید دو عکس برای بنر تبلیغاتی آپلود کنید.

خرید تبلیغ

 

در همین صفحه کمی پایین تر 1- طبق شکل زیر 3 کادر موجود است که در مورد بنر میتوانید بنویسید.

2- سپس نوع پرداخت خود را انتخاب کنید

3- تعداد تبلیغات را انتخاب کنید. که به ازای هر تبلیغ 1.05 دلار پرداخت خواهید کرد. بسته های تبلیغاتی شامل 3100 bap به ازای هر یک خرید به اضافه ترافیک برای سایتتان میباشد که نوع ترافیک را در مقابل تعداد خرید میتوانید مشاهده کنید.

خرید تبلیغ

و در انتهای صفحه: 1-مجموع قیمت خرید

2- تایید خرید

خرید تبلیغ

دلخواه خود را وارد کنید که برای افزایش ترافیک سایتتان استفاده میشود.

در ستون سمت راست گزینه چهارم یک سری آفر وجود دارد که با انجام این آفرها درآمد کسب میکنیم. این قسمت بیشتر برای ما مهم نیست چون نیاز به کارت اعتباری یا کردیت کارت داریم.

آموزش برداشت از سایت

برای برداشت از سایت میتوانید از ستون راست گزینه cashout earning و یا از بالاترین قسمت صفحه برداشت موجودی دکمه cashier را بزنید.

برداشت موجودی

در صفحه جدید:

1- از این قسمت نوع حسابی که قصد برداشت موجودی را دارید انتخاب کنید

2- مبلغ برداشت

3- حسابی که میخواهید موجودی را به آن بفرسید

4- تاریخ تولدتان

5- در نهایت دکمه submit را بزنید تا عملیات تایید شود.

توجه داشته باید که پرداخت ها بصورت هفتگی بوده و بعد از برداشت، آنی به حسابتان منتقل نمیشود بلکه در روزهای دوشنبه پرداخت ها انجام میشود. در سمت راست صفحه لیست حسابهای سایت و موجودی های شما در هرکدام را نشان میدهد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: